fbpx
Kundeundersøkelse 2017 – hvordan bli bedre?

Kundeundersøkelse 2017 – hvordan bli bedre?

 

I desember sendte vi ut en kundeundersøkelse for å få tilbakemeldinger fra våre kunder. Vi takker for at så mange tok seg tid til å besvare undersøkelsen, og gjør vårt beste for å forbedre oss ytterligere fremover i 2018. Vi har hatt en voldsom vekst i året som har gått, og det har derfor blitt mer turbulens enn vi ønsket. Likevel er vi glade for å se at de aller fleste er godt fornøyd med det vi har levert.
Punkter som vi ønsker å bli bedre på i 2018 er blant annet:

 

  • Kommunikasjon og tilgjengelighet
    Fra februar er ny sentralbordløsning fra Telenor på plass. Wibekke vil fortsatt være den som normalt tar telefonen på hovednummeret 32273528, men køsystemet vil nå gjøre det enklere å bli satt over til ledige medarbeidere.
    Tommy Hovland, som har jobbet som servicetekniker hos oss flere år, har nå blitt utnevnt til reklamasjonsansvarlig. Alle henvendelser som gjelder noen form for misnøye tar Tommy seg av og utbedrer etter beste evne. Tommy vil også bistå med inngående telefonsamtaler når det er stor pågang.Elektroavdelingen får nå eget telefonnummer og et system med vakttelefon rettet mot alarmanleggkunder. Dette vil forhåpentligvis føre til at tilgjengeligheten blir mye bedre og at våre elektrikere kan nås utover normal arbeidstid dersom det er ting som haster.

 

  • Rapporter
    Enkelte har dessverre opplevd at det har tatt for lang tid fra besøk er gjennomført til rapport foreligger. Vi starter i disse dager kursing av 2 nye ansatte, Siv Anita og Marina. De vil ha som arbeidsoppgave å lese over og optimalisere rapporter før de sendes ut til våre kunder. Vi har som mål at rapporter skal leveres så raskt som mulig etter at arbeidet er ferdigstilt, og ønsker å forbedre oss på dette punktet fremover.

 

  • Like rutiner hos våre serviceteknikere
    Vi har i 2017 utvidet vår grunnopplæring av serviceteknikere med en dag ekstra. I tillegg har vi større fokus på videreutdanning samt oppfølging av den enkelte servicetekniker.
    Det er viktig for oss at våre ansatte er klar over og arbeider etter våre kjerneverdier. Vi jobber med trygghet, og vi skal være bevisste på at jobben vi gjør redder liv.
    Mange ønsker at samme teknikere skal komme hvert år. Dette er forståelig, og vi vil prøve så godt vi kan å imøtekomme dette fremover.

 

  • Utsendelse av nyhetsbrev med lovendringer og annen viktig informasjon
    Flere kunder etterlyser informasjon ved endring av brannvernforskrifter eller annet som påvirker deres ansvar i henhold til brannsikkerhet. Vi vil fremover sende ut et månedlig nyhetsbrev som gjør det enklere å holde seg oppdatert, da det viser seg at det er mange som ikke følger oss på Facebook. Dersom det ikke er ønskelig med denne informasjonen, er det enkelt å melde seg av i bunnen av nyhetsbrevet.

 

Comments are closed.