Med Byggtek, Norsk Brannverns web-baserte HMS-system, har det aldri vært enklere å gjennomføre egenkontroller, få oversikt over avvik, fordele ansvar med mer. I tillegg får du alt samlet på ett sted. Byggtek er skybasert og du har alltid tilgang til tjenesten. Det er mulig å jobbe offline dersom du ikke har nett. Når du er på nett igjen, lastes alt som er gjort i mellomtiden automatisk opp mot serveren.
Ved bruk av Byggtek får du en kvalitetssikring av ditt systematiske HMS-arbeid samt en eksklusiv sporbarhet av kontroller, avvik og utbedringer. I internkontrollforskriften § 4 står det at plikten til å innføre og utøve internkontroll påhviler “den som er ansvarlig for” virksomheten. Med dette menes virksomhetens ledelse/eier. Med Byggtek er det enkelt å innføre gode rutinger og å utøve egenkontroller i forbindelse med internkontrollen. Alt blir lagret digitalt i skyen og vil alltid være oppdatert til dagens situasjon.
Vi, sammen med dere, skaper rutiner, prosjekterer, oppretter skriftlige redegjørelser, brannvernspolicy, egenkontrollskjema, ansvarsfordeling, regler for brannvern m.m.
Byggtek trenger ikke kun benyttes til brannvern. Her får du et komplett HMS-system tilpasset ditt behov.